Giden Öğrenci
Başvuru Aşaması: Aşağıdaki evraklar Farabi Kurum Koordinatörlüğümüze ŞAHSEN getirilmelidir.
- Web sitemizdeki Farabi Başvuru linkinden doldurulmuş 2 adet Aday Başvuru Formu (doldurulup, sayfanın 2 adet çıktısı alınacak)
- 2 adet onaylı Transkript
- 2 adet fotoğraf
- Dil Belgesi (Gidilecek üniversitenin ve bölümün yabancı dil şartlarına göre değişmektedir)
Öğrencinin kabulünden sonra tamamlanması gereken belgeler: (bkz. Giden Öğrencilerimiz İçin İş Akışı)
- Öğrenci Başvuru Formu
- Öğrenci Öğrenim Protokolü
- Öğrenci Ekle-Sil Formu
- Öğrenci Bilgi Formu
- Öğrenci Yükümlülük Sözleşmesi
- Öğrenci Feragat Dilekçesi
Farabi Değişim sonunda teslim edilmesi gereken belgeler
- Öğrenci Nihai Raporu
- Öğrenci Katılım Belgesi (Gidilen Üniversiteden alınan)
- Transkript (Gidilen Üniversiteden alınan)
2017-2018 Farabi Değişime katılmış öğrencilerimizin görüşleri için tıklayınız.
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı - Her Hakkı Saklıdır
IPv6 Etkin